vineri, 28 decembrie 2012

As scrie...

As scrie pentru tine, dar n-am nimic sa-ti spun.
As scrie pentru altii daca as avea ce.
As scrie pentru mine, dar asta am facut mereu.
Si atunci, pentru cine sa mai scriu?

Te-ai uitat in ochii mei si mi-ai spus " Ai un fulg pe geana. Din nou. Tie mereu ti se aseaza fulgii pe ochi. De aia nu vezi niciodata adevarul ? Da, cred si eu ca vezi totul frumos cand ai fulgi pe gene."
Da, poate am fulgi pe ochi. Am un strat moale de zapada ce mi s-a asternut in suflet, ma protejeaza.
Mi-amintesc cum stateai pe balcon, te pierdeai privind spre orizont, trageai din tigara aia la fel de insetat cum as fi fumat eu viata din tine.
"De as avea un aparat acum."
Nu dragul meu, niciun aparat n-ar fi putut surprinde momentul ala, fiindca niciun aparat nu are gene, sa se astearna fulgii pe ei.

Si acum ma intreb...pentru cine am scris ?

Un comentariu: